Majbrasa

Skrev inget igår men skriver de nu :P
igår va ja först i skolan kommer inte ihåg
vad vi gjorde på lektionerna
men dagen var väl ganska bra ändå :P
sen gick jag ner på stan där köpte jag
ett par thigts på bikbok och en tröja på gina(Y)
sen mötte jag upp mamma och vi åkte till ikea
för att kolla efter grejer till mitt rum vi hittade
en ram som man kunde ha 5 små kort i
en pall om jag och en kompis sitter vid datorn :P
sen åkte jag på min kusin malins kalas
där åt vi och fikade :P
haha en töntig grej men visste ni att
min moster bor granne med viktor petterson
som var med i talang förra året :P

idag har jag varit i skolan de var väl som vanligt
fast de hände lite grjer i slutet av dan hahha roligt (Y)
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli
halv nio för då bär det av till ölmhult
där ska jag se på majbrasa och va me massor av kompisar :P

// Emmiis <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0