Sämst på rubriker

Jag har kommit på att jag är sämst på att komma på rubriker till mina inlägg haha ;)
skit samma :)
idag har det varit en ganska bra dag första lektionen var matte de suger K*K haha:D
sen hade vi engelska och svenska de var väl ganska kul ;)
på sista lektionen disikerade vi aborre fett kul asså ;)(Y)
sen blev de fritidgården ;)
där hände massa grejer orkar inte skriva om de men de blev massa! skit snack :S
kl 18.00 blev det fotbolssträning (Y)
har värkligen längtat efter att få spela ute ;)
förut såg jag på dejting in the dark de va väl kul antar ja haha :)
nu sitter jag och nyssnar på justin biebers låt baby tummen upp för de (Y)
imorn blir de sovmorgon (Y)
efter skolan ska jag till stan och köpa fotbollsskor och kanske några andra skor :P
matte och bella och matte kommer in också så vi går tillsammans :P(Y)                                                                                                                           
BTW!  datorn laggar sönder när jag ska ladda upp bilder så de kommer bli en ganska bild fri blogg :(

// Emmis <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0