Sent inlägg

Kom på att ja inte bloggade nått igår kom hem ganska sent så
igår va jag i skolan sen gick ja in till stan och mötte upp bella och matte (Y) <3
sen gick vi runt och kollade och käkade på MC :)
sen gick vi till mamma på stadium och kollade fotbollsskor och vanliga skor :)
hittade ett par fotbollsskor och ett par gula vår skor :)

Idag har ja också varit i skolan :)
efter skolan drog jag hem och hämtade mina träningssaker :P
sen gick ja till fritidsgården
där pratade ja me lena om i tisdags :O
sen kom matte, jenkis,alva och agnes vi snackade typ bara
sen hade vi träning :)
på träningen pratade vi om allt skitsnack och sånt
och så spelade vi match dom sista 20-30 minuterna;)
nu ska jag gå och träna på franska glosor tills imorn ;) (Y)

//Emmis <33


Kommentarer
Postat av: alex

kulkul:9

2010-04-21 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0