jao

ah skolan idag va väl lite bättre än igår.
inte så mycket information.
efter skolan hängde bella med mig hem.
de blev amerikanska pannkakor (idag igen).
vi gjorde i lite annorlunda former haha.
Det blev igen träning idag för att planen var för blöt för att spela på.
men de va bra på ett sätt för ja vill inte träna i det här vädret precis.
typ klockan fem hämtade pappa mig hos mamma.
och kom nyss till datorn har kollat på tv och lite så.
kan ju lägga in en bild på pappas halv färdiga tatuering också
när ja ändå sitter vid en dator man kan ladda upp bilder på.
men en sak hatar jag just nu att ja är skit trött!
ja vill inte gå och lägga mig nu precis men
klockan är bara tjugo i åtta.
de va allt ja hade på hjärtat idag hihi.
//Emmiis®♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0