lördag

skrev inte igår för ja orkade inte blev så himla trött.
vi åkte i alla fall flotte igår de va kul att paddla och så.
vi vann inte haha det trode jag inte heller.

idag har ja vait i stan vi var på ikea och handlade mat.
på ikea köpte jag två lampor till mitt rum hos pappa.
sen åkte vi till willys och handlade mat.
när vi kom ut och skulle åka så startar inte bilen.
pappa hade glömt ljuset på i typ en timme.
så vi fick ringa massor olika och till slut kom jenny med
startkablar så vi fick igång bilen tillslut.
så åkte vi hem och vi grillade och åt och så.
efter det så har jag bara suttit vid datorn och tv:n.
imorgon blir det match mot qubik.
//Emmiis®♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0