Hemma igen :D

hemma efter en fett värd vecka !!

 SÖNDAG
första dagen åkte vi bil tills kl två.
då får jag ett sms av bella som säger att hon och alex ska gå ut på deras "veranda"
och se om vi bor nära varandra. det visade sig att vi bodde grannar haha.
så vi gick ner till lekparken och kollade den va skit stor och rolig även för oss.
efter några timmar kom även matte, anna och jenkis  till campingen dom bodde inte heller långt ifrån oss.
sen drog min och bella familjer ner till badstranden och kollade. där traffade vi på jenkis anna och matte så bella och jag drog till dom .  ja hade med min krabb fiske "klädnypa" så vi fick upp några krabbor ;)
senare på kvällen satt våra familjer och pratade och så och sen gick vi hem och sov typ :P

MÅNDAG
på måndagen gick jag upp kl halv nio och käkade frulle och sånt :P
sen kollade ja lite på tv och senare gick jag, bella, alex, maggan ,mamma och gunnar ner till badstranden igen :P
Vi fick upp 5 krabbor jag fick upp två av dom. bella lyckades också halka ner med röven i vattnet med mobilen i fickan så den fick dom lägga på tork och den funkar faktiskt nu :P
efter det gick vi hem och åt och senare drog jag och bella med matte , jenkis och anna ner till stranden och badade fast vi badade inte :P
efter det åkte jag och mamma till kungshamn och köpte foppatofflor och räkor till middagen på kvällen .
som spenderades med min, bellas och mattes familjer ;)
vi gjorde lite allt möjligt på kvällen :P
sen gick ja hem och sov :P

TISDAG
då gick jag upp kl halv tio .
käkade som vanligt  och så.  senare gick jag och bella till lekpareken och va där ganska lång tid :P
sen gick vi upp och åt lunch .
och vid lunch kom även thea och lisbet som skulle sova hos oss från tisdag till onsdag.
sen drog thea och jag ner och badade  de va gött.
när vi kom hem grillade vi kött till middagen .
och efter ,unchen spelade jag, emma, sara,maja, my och thea mini golf .
i SPÖREGN snacka om att det blev blött
efter nån timme kom jenkis, matte och anna och frågade om vi skulle med och kolla fotbollsmatch
i det stora tv rummet på campingen det gjorde vi med.
sen hade vi en fett kul kväll med alla coola sen gick jaoch la mig .

ONSDAG
på onsdagen vaknade ja och packade ihop grjer till flytten från stugan till ett klassrum i smögenskolan .
efter som kalleskaviar cup började den dagen.
innan vi åkte iväg för första matchen på cupen spelade jag och thea minigolf och körde ner grejerna till klassrummet. sen hade vi som sagt match vi förlorade med 3-0 efter de hade vi nån timme fritid och senare krabbfiske och bad. när vi kom tillbaka till skolan gick de för bi några snygga killar som hade gått förbi flera gånger innan. och då va vi såå coola och typ gick efter dom och kolla var dom gick. och nät vi kom runt ett hörn av skolan ser vi att dom spelar fotboll och då frågade dom också om vi ville va me. så det va vi de va kul.
kl halv elva var båda lagen tvungna att gå och lägga sig :(

TORSDAG
gick upp och gjorde sånt som alla andra dagar.
sen hade vi fritid. tror vi kollade Levene killarnas match kommer inte ihåg vad det blev.
sen åt vi lunch och efter lunchen tog vi lag kort. när vi kom hem gick vi och kollade på fotboll med killarna. och efter de gick vi hem och bytte om för våran match. matchen blev 1-0 men vi spelade bra ändå.
sen duchade vi och gick till klassrummetoch lämnade väskor och gick vidare ner på smögen bryggan och köpte glass . gratis topping fick vi också. efter de gick vi tillbaka till klassrummet igen och bytte om och spelade lite fotboll. runt kl  åtta på kvällen drog vi ner till dagens sista match matchen blev också 20 minuter försenad och slutade 2-0 men vi hade många riktigt bra skott chanser. igentligen ägde vi matchen med men men. sen åt vi kvälls macka och gick och la oss.

FREDAG
i fredags gick vi upp som vanligt och kl 11.20 hade vi match vi söög och förlorade med 4-0. efter matchen åt vi lunch oc´h efter de hade vi fritid. på fritiden kollade vi killarnas match dom vann med 1-0 (Y) sen åt vi middag och kl 20.00 gjorde vi iordning oss inför DISCOT. det var riktigt jävla kul!

LÖRDAG
vi gick upp igen och käkade och så.
sen gjorde vi iordning oss för match. matchen blev 1-1. men vi förlorade men 5-4 på straffar.
vi ägde hela matchen men vi fick inte in målen. jag, matte, maja, malin och alva la straffarna. 
efter matchen åt vi lunch och efter den gick vi ut på smögen bryggan och kollade och åt glass. 
sen gick vi tillbaka till skol gården och körde fobollsmatch tjejerna mot killarna johan och oskar var med Viktor och samuel från kill laget. david stod i mål för oss. skrapade också stortån i asfalten så nu gör de ont där med.
sen var vi tvungna att åka till solviks camping och grilla och så de va rätt kul det med.
när vi kom hemm hängde min bikini top i fönstret och min kudde låg på emelies plats johan,oskar och malin hade flyttat runt många grejer från alla haha och på tavlan stod det typ vem man va eller vad man ska säga. 
på mig stod det Bloggaren(Kissie2) haha de stod ju för alla i laget . haha
men sen skrev matte av mina anteckningar av vad som hänt dom senaste två dagarna sen gick vi och la oss.


TACK FÖR EN HELT UNDERBAR VECKA SAKNAR REDAN ALLT!!

//Emmiiss<333  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0