lite helg...

skrev inget igår.
var hos farmor från kl halv ett till ja vet inte när.
dit kom kusinerna och min faster.
vi käkade jordgubbar, spelade fia och lite mer.
sen åkte ja till bella för att sova där.
vi va ensamna hemma fast alexander var med också så inte helt ensamna.
aja vi käkade kabab;) och kollade film och hade de gött.
sen käkade vi godis, spelad fotboll, kubb och tv.
senare drog vi upp till rummet vi skulle sova i.
vi va vakna tills typ 2 eller nått tror jag.
vi hade FEETT kul.
tyckter jag iallafall.
idag vaknade ja ju hos bella.
vi drog upp och käkade frulle och sen drog vi ut och va ute typ hela tiden.
typ kl halv tre eller nått kom pappa och hämtade mig.
för vi skulle till min faster som fyller år idag.
så vi har nyss kommit hem från det nu.
ska väl sitta lite vid datron och så nu.
see you later alligator
//Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0