Pommes

vaknade typ halv elva.
gick inte upp utan stannade i sängen.
kollade lite på tv och satt vid datorn.
va hemma typ hela dagen tills klockan halv fem.
då mötte jag bella på ica.
vi köpte glass och satte oss på vårat glassätarställe.
Golden hazelnut riktigt god glass rekomenderar den till
alla som gillar nötter och sånt.
sen smsade vi matte så att hon kom också.
de var ju så jäkla varmt idag så vi ville typ "bada".
vi kom på att bella hade en vattenslang och jag vattenspridare.
så vi hämtade min vatten spridare och bad kläder hos matte och mig.
sen bar det av mot bella haha.
vi kopplade in vatten spridaren och sen va de bara att "springa runt" i den.
kul som fan hade vi ni kanske tycker vi är töntiga men de va kul.
vi tog lite kort med de blev rätt bra tror jag.
har inte bilderna men de har matte.
så kolla in på hennes blogg och kolla om hon har lagt upp dom.
sen bytte vi om och drog ut.
vi drog till ica och köpte pingvin stänger och cola.
sen satt vi på skolgården och prata och lite sånt.
senare åkte vi nån stans och mötte wilma som hade köpt pommes frites tallrik.
de ville vi också ha så vi drog och köpte de mumma.
när vi hade ätit upp det drog vi runt och cyklade igen.
efter evigheters cyklande åkte vi till rasta och köpte glass.
och sen drog vi till lägenheterna vid matte typ.
där va alva; agnes och jessica så vi pratade lite med dom.
sen drog vi hem till oss själva .
och nu sitter jag här ska snart packa för att
jag ska till norge imorn så jag kommer
typ inte kunna smsa förens på söndag kväll eller nått.
imorgon kan jag smsa på morgonen om nån vill det
//Emmiis<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0