Shopping igen :P

Har varit i stan med bella idag.
vi åkte in kl fem över halv elva?
tror jag iallafall.
sen gick vi snabbt lite i centrum.
sen åkte vi ut till bergvik.
vi kick och kollade lite där.
senare åt vi thaimat skit gott.
och efter maten gick vi vidare och kollade kläder ock så.
jag köpte
*en väska
*en shorta
*örhängen
inte så mycket men ja var ju faktiskt på stan igår.
sen va vi på stan tills klockan tio i sju.
då tog vi bussen hem.
träffade även jessica och agnes på bussen.
när vi kom hem hämtade jag mina saker hos bella
och åkte efter det hem till mamma och packade mina saker
för ja åkte till pappa idag och bloggar därifrån nu.
imorn blir det att va hemma ett tag och senare åka och fira bella.
vi ska sova i husvagnen då med JEMI såklart.
men skriver imorn
bye bye ät thai haha
//Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0