Shopping

vaknad typ halv tio idag.
då satte jag på datorn och kollade runt lite.
ca kl halv ett lagade ja lite mat.
en timme senare drog ja till bussen in till stan.
på bussen träffade ja alva.
vi snackade och lite sånt.
sen gick vi av vid busstationen
för vi glömde gå av vid åhlens haha.
jag gick vidare på stan och alva träffade hanna.
sen gick jag runt på stan och på gina träffade
ja hanna och alva igen.
ja va på stan typ hela dagen.
ja köpte rätt mycket faktiskt.
och allt får ni se på bild för en gångs skull.
snart ska ja dra till bella och slagga i husvagnen.
najs som fan.
vet inte va vi ska göra men kul blir de.
vi ska dra till stan imorn med haha.
men till bergvik för båda har presentkort där.
här är grejerna jag köpte förut.
 
 |
 |
 V




Choklad  från lagerhaus
 2:- /stk  eller 10 för 20:-


Lindex   ansiktsmask 14,50:-     smink borttagning servetter 9.50:-


Åhlens    hårband 39:-    köpte ett grönt armband också för 5,50:-


Gina     49:- på rean


scorett  399:- fast halva priset eller 2 betala för 1


så jag köpte två par eller ja mamma betalade skorna

/Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0