dålig ja är på att blogga :/

har inte skrivit sen ja vet inte när :O
inte bra men jag ska bättra mig :P

aja idag var de skola  :(
först hade vi klassråd:P
efter det hade vi franska vi hade vikarie :P
på lektionen "redovisade" våran läxa :P
sen hade vi kooper test :O
jobbigast va dom två sista varven
då jag var helt jävla slut asså :P
vette fan vad som gjorde att jag fortsatte:P
sen drog vi och badade de var skit najs :P
måste köpa en bikini snart också :P
efter idrotten hade vi lunch :P
efter lunchen hade vi matte i 40 min
och so vi tränade kartor idag igen :P
sista lektionen hade vi no med läspass :P
vi käkade chokladbollar också :D
sen åkte jag hem och sen dess har ja
inte gjort något roligt ;)
ska snart åka ner till ica och handla :P
ska grilla sen mummms !:P
//Emmiis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0