fredag,lördag och söndag :P

här kommer 3 dagar på rad :P

i fredags var jag mäst hemma
och städade hela huset :P
det tog nästan hela dan :)
sen åkte ja och pappa till rasta och handlade lite :P
sen åkte vi hem och käkade popcorn :P
inget mer gjorde jag den dagen :)


igår åt jag först hos farmor halv ett ;)
sen åkte pappa och jag in till stan
och köpte present till vidar ;)
vad det blev säger jag inte :P
sen var vi på biltema en snabbis :P
när vi hade varit där åkte vi och handlade :P
sen åkte vi hem och kokte FÄRSKPOTATIS :D
muuummmsss!!!!
pappa käkade sill till men
jag käkade falu korv haha ;)
sen kollade vi lite på tv och så
sen gick jag och la mig
fast somnade inte förens kl ett typ ;)

idag vet jag inte vad som händer än
ska snart till farmor och käka :)
bloggar mer sen eller ikväll :)
// Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0