Helgen :P

Ihelgen har de varit najs :P

igår gjorde ja ingenting typ :P
tills klockan tre då vi hade samling kvart över :P
matchen var i karlskoga :) 
den slutade 4-0 till karlskoga >:( 
men vi spelade bra och målen kom i slutet och dom började få in 
dom målen dom inte fått in tidigare :(
sen drog ja hem och bella kom och sov hos mig:)
först åkte vi till rasta och köpte godis :P
sen drog vi hem och åt och såg lite på filmen hairspray :P
typ kvart i tio drog vi ut och cyklade ett tag :P
och sen gick vi in och spelade spel och gick och la oss :P

idag vaknade jag upp med bella ;)
vi vaknade kl halv elva och bella blev nästa förskräckt :P
sen käkade vi och matade cloetta :P
sen drog vi ut och cyklade och köpte glass :P
vi gjorde inte så mke mer :P
efter ett tag stannade vi och pratade med 
oskar ingemarsson och nån alex haha ;)
sen drog jag och klippte mig och efter det
drog bella till fotbollsskolan :P
och ja hem och packade inför att åka till pappa :P
så nu sitter jag där vid datorn :P
// Emmiiss<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0