Midsommar

har inte bloggat på några dager :)
har inte riktigt haft tid till de


tisdag till onsdag sov jag hos bella ;)
vi gjorde lite allt möjligt på kvällen ;)
på söndagen åkte vi och badade ;)
efter ett tag där kom även
matte,jenkis och anna dit ;)
senva ja där typ hela dagen :)
sen åkte vi hem och bella följde med
mig hem :D
vi sov i stugan hemma hos mig:P
på kvällen såg vi på film ;)
skruva den som beckham
och lite svensson svensson :D
till de drack vi sft och käkade
choklad och popcorn ;)
dagen efter åkte vi in till stan kl halv tio ;)
vi köpte lite grejer ;)
kommer inte ihåg va bella köpte
men jah köpte ett par shorts
ett linne och en t-shirt :D
sen drog bella hem typ kl ett
och ja stannade hos mamma ;D
kl fyra åkte vi på vidars födelsedags kalas :)

idag har ja firat midsommar i mariebergsskogen:)
tillsammans med mamma ,jenny,nicklas,vidar,
kusinerna och deras farmor och farfar
och en kompis familj var med jenny ;)
sen käkade vi där
spelade minigolf åkte tåg (haha)
och käkade och så :D
nu har jag nyss kommit
hem från att ha handlat mat
och en luftmadrass till cupen !
ska snart äta nu :)
kyckling och färskpotatis ;)
min mobil är trasig också
så jag har inte min vanliga om ni
undrar varför jag frågar vilka ni ä :D
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER !!!(LLL)
//Emmiis<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0