SOMMARLOV !!! (Y)

Äntilgen sommarlov :P
mötte klassen i sal 14 kl tjugo över nio :P
kl tjugo i ställde vi upp oss på ett led :P
och sen giuck vi till mariebergsskolan :P
kl 10.00 började allt ;)
vi lyssnade på många bra framträdanden ;)
och själv sjöng jag med franskan de gick väl bra ;)
efter skolaavslutningen träffades klassen i sal 14 igen :P
vi fick ros och sa hej då :P
sen drog jag in med sandra till stan där vi mötte upp pappa :P
vi käkade på nya peking för pappa fyller år på söndag ;)
där käkade även albin från wildkids :P
och bella sötnosen <333:P
sen drog ja hem och va med
bella , matte och jenkis ;)
nu har jag nyss ätit och
ska dra till bella och sova där :P
imorn blir de nog att hämta min sommarkanin (Y) <33
// Emmiiis<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0