2 inlägg

TORSDAG
gick upp kl 08.00
käkade frukost och gjorde mig iordning
sen drog jag till bella
vi åkte till väse marten och kollade på
alex lags första cup match :P
sen gick vi och kollade på brillor och sånt och så
kollade vi på fler matcher
efter några timmar kom matte alva och anna
vi kollade på marknaden och jag och matte
köpte pilot brillor :P
jag köpte godis och en skin jacka också
sen gick vi runt och kollade och såg på matcher :P
sen på kvällen va vi vid klubb stugan och fick grillat och så
sen cyklade matte och jag hem till mig
för matte slaggade över :P
vi snackade spelade spel på mobilerna och smsade :P
sen somnade vi :P


FREDAG
jag och matte vaknade
och gick och kökade frulle :P
sen gick vi upp på mitt rum igen och satt där
i några timmar haha :P
sen klädde vi på oss och drog till matte och sjöng
singstar efter de såg vi på djävulen bär prada den var bra :P
senare gick vi till ica och va med några sen drog jag hem och åt
efter maten drog jag hem till matte vi satte upp hennes studsmatta (Y)
vi hoppade och lyssnade på musik i några timmar
sen kom mogge, elias och andreas vi hoppade lite till
sen gick vi in och snackade lite
jag får ett sms av mamma som säger att jag ska hem
så jag går hem och sen la jag mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0