3 sena inlägg

Har inte bloggat sen i fredags

ördags sov jag och matte hos bella :P
jag var på stan på dagen så jag komm lite senaretill bella :P
då hoppade vi studsmatta när vi gick in beställde vi pizza
sen kollade vi på wildkids och till de käkade vi pizza :P
sen kollade de vi på x-effect tror jag de hette :P
sen kom andreas och oskar vi kollade klart på x-effect
senare kollade vi på avatar:P
efter att en del av filmen hade gått gick vi ut och hoppade studsmatta:P
och cyklade lite. när vi gick in såg vi på filmen igen
fast andreas och oskar gick hem tidigare
när bellas mamma kom hem flyttade vi upp och såg klart på filmen där :)
sen somnade vi


Igår va jag ju med matte och bella vi gjorde mycket så jag vet inte riktigt vilken ordning:P
vi gick upp och käkade frukost (Y)
sen resten av dagen hoppade vi studsmatta och var ute :P
oskar och andreas var på leklandet på dagen men dom kom senare :)
alla 5 ville sova i tält så vi försökte på alla sätt att hitta nån stans att sova
till slut fick vi sova hos matte :P
men de var bara jag, andreas,matte och bella som fick tälta :P
på kvällen fixade vi i tältet
innan andreas kom spelade vi boule och la in våra grejer i tältet
när andreas kom käkade vi korv med bröd (Y)
sen spelade vi kubb och var ute ett tag :)
sen gick vi in i tältet ringde lite och käkade popcorn och chips
bella somnade först faktiskt ganska tidigt :P
sen spelade andreas och matte roller coster på andreas mobil och jag typ sov haha :)
sen gick alla och la sig :P


Idag vaknade vi och gick in och käkade frukost
sen gick vi ut igen och spelade krocket 2 gånger och spelade kubb igen
sen packade vi ihop grejerna och åkte ner till väse för att köpa glass (Y)
när glassen var slut satt vi vid ica och snackade
sen kom alex och hampus och bella och alex började bråka skit mycket så
då gick bella in :O då åkte jag, matte och ae till andreas och körde flaskan
det var skit kul men blött hihi  :P
sen gick jag och matte ham och bytte kläder och käkade
sen kom matte till mig och vi åkte och mötte andreas vid ica
senare kom oskar och vi smsade bella och gick till henne sen :P
efter de drog jag matte och andreas och cyklade i nån backe xd
sen hoppade min kedja så vi var tvungna att fixa den :P
sen åkte alla hem till sig :p
nu väntar jag på att få mat och ska snart åka till pappa


har ingen kamera eller nått så har inga bilder fårn helgen

//Emmiis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0