Årets första dopp (Y)<33

Torsdag
idag hade vi temadag i skolan
de var väl ganska kul :P
fast bara ibland haha :P
sen fick vi vänta på bussen i typ 40 min
och de var så varmt på eftermiddagen så
jag hanna agnes och alva drog ner och bada en snabbis
årets första dopp :)
de var skit gött :P
sen tog vi bussen hem
hanna skulle med agnes hem och träna spanska :P
när vi sitter i bussen börjar de spöregna och
då menar jag inte lite utan
mängder me regn alla järden(stavning) och överallt
var helt översvämmade just därför blev träningen
inställd . jag äkte till mamma ändå innan jag visste de
men de regnade så så jag fick stanna hos agnes ett tag innan
jag gick hem
när jag gick hem träffade jag matt och jenkis  som äntligen är
hemma från tunisien :P
vi snackade lite sen gick vi till ica :P
efter ica drog jag hem :P sen kom pappa och hämtade mig
har nyss käkat och tränat franska glosor
ska dra nu
//Emmiis <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0