:D

jag är typ sämst på att blogga
glömmer typ alltid varannan dag :O
aja :P

TISDAG 
Kl tio i åtta va jag hos tandläkaren 
sen åkte jag tillbaka till skolan och hade matte (N)
 efter matten hade vi engelska och svenska
 vi gjorde som alla andra lektioner dom senaste veckorna ;P
sen hade vi lunch ;)
efter lunchen hade vi hemkunskap
 då gjorde vi bandspagetti gratäng de var gott :P
 sen åkte jag hem och satt vid datorn efter de hade vi träning ;)
 på björnvallen de var hur geggigt och blött som helst :O usch :@
//Emmiis <33




ONSDAG
Idag började vi dagen med slöjd jag gör en leopard mönstrad klänning/linne :P
 efter slöjden hade vi no vi snackde om kraft och såg en film :P
sen hade vi lunch :)
efter lunchen hade vi so vi tränade då på kartor :P
sen hade vi engelska och svenska
och vi hade vikarie så vi gjorde inget :P
efter svenskan slutade vi och åkte hem :P
nu sitter jag här vid datorn och väntar på
att någon ska svara på mina sms :P
//Emmiis <33

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0