En Hiss Och En Diss

JAG HISSAR

 färger och coola motiv:P
för att man blir så glad
av starka färger och
coola motiv på tröjor och linnen :)
som tillexempel på linnet jag köpte
på det var de en melon och så stog
de fresh på :)
de fanns även i andra som movtiv
som tillexempel en jordgubbe med texten
sweet & en banan med texten cream/creamy
kommer inte ihåg exakt text men de fanns
massor olika motiv :)


JAG DISSAR

Mörk choklad
det är en av dom vidrigaste sakerna
man kan äta :O
visst de är nyttigar och så men de är dyrare
och om man inte äter choklad så ofta
tycker jag man ska köpa marabou eller
annan mjölk choklad som är godare :P
de är bara vad jag tycker
de finns säkert folk som hällre äter
mörk choklad:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0