FREDAG = HELG

Idag har jag varit i skolan som alla andra dagar :P
idag började vi dagen med klassråd och prisutdelning
från igår :P
efter det hade vi franska de gick ganska bra;)
vi hade läxförhör jag kunde de mästa :)
sen hade vi idrott :P
jag , alva och terese ville inte vara inne då :P
så vi fick spela fotboll ute i leran på fotbolssplanen :P
de var skit kul men vi blev lite leriga och blöta :P
vi bestämde oss för att gå och bada i regnet :P
jag alva och hampus badade fast jag och alva
doppade oss bara till lite under brösten xd
sen gick vi in och dushade :P
efter idrotten hade vi lunch och efter det hade vi
So vi tränade kartor eller ja vi "tränade" bara :P
efter so:n hade vi no då gjorde vi en utvärdering
om igår sen gick jag från skolan :P
för att i helgen skulle jag och pappa till norge
och lämna en hund som ska ha valpar :P
men hon var orolig på morgonen och vi fick åka
idag istället för imorgon :P
så nu sitter jag i norge :)
och skriver det är inte så kul :)
men jag hoppas att vue får valpar inatt så jag
får vara med och se hur det går till :P
//Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0