helgen :P

här kommer helgen lite sent men ändå :P

i fredags praoade jag igen
kl ett slutade vi då gick jag hem käkade
lite och käkade en big ben & jerrys glass :P
sen gick jag ut och tog lite kort :P
sen får jag sms från bella och hon frågar
om vi kan va och de kunde vi ju :P
så jag drog till henne och sov där på natten med :P

igår vaknade jag hos bella och vi kakade lite frulle
sen gjorde vi lite saker :P
sen drog bella till sin mormor och ja gick hem ;)
sen kom bella till mig :P
kl fyra gick vi till matte som skulle ha lite"fest" för att hon
har fyllt år :P
vi så då på film och hoppade studsmatta och
massor me flum blev de me :P
sen drog vi ut och kom hem tjugo i tolv igen ;)
och somnade typ 2 :P

idag vakande vi upp hos matte få :P
vi käkade frukost och grejer sen kl 12 gick
jag och matte till mig och åkte på samling eftersom
vi skulle ha match  matchen blev 4-3 till dom men
vi spelade riktigt bra ändå tyckte jag :P
sen åkte ja på kalas/morsdags firande i ölme :P
kom nyss hem och ska väl snart sova
skola imorn ju :O !!
//Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0