Onsdag idag :P

Jao som rubriken :P
skola idag :P
vi hade sovmorgon igentligen
men jag alva och agnes åkte till skolan ändå
eftersom väses 6:or träffade sina klasser
dom ska ha i sjuan :P
den första lektionen som började kl 10
var no ;) vi var ute i mariebergsskogen och letade blommor :O
sen hade vi lunch och efter lunchen hade vi so
vi tränade kartor som vanligt :P
efter de hade vi svenska och engelska :P
vi läste på svenskan och gjorde massa på engelskan :P
sen åkte vi hem :P matte och väse barnen åkte
med samma buss hem med oss :P
när jag kom hem blev det att äta och fixa matchväskan :P
halv sex hade vi samling :P
matchen gick sådär vi förlorade:(
kommer inte ihåg med hur mycket men skit samma
vi spelade bra vissa stunder och vissa inte :)
men i slutet spelade vi jävligt bra i typ 5-10 min :P
sen åkte ja hem och satte mig vid datorn :P
lyssnar på musik nu och ska nog göra de ett tag :P
// Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0