Prao dag 1 :P

praoade idag me agnes i förskoleklassen
de är väl inte så kul :O
dom är så jävla jobbiga och hänger i oss jämt
aja dagen började med samling de var skit tråkigt
och jobbigt att sitta still på golvet i hundra år
och lyssna på vad dom har gjort :)
sen hade vi lite matte :p
de var lite kul med deras lätta böcker :P
sen hade vi fruktstund :P
sen tog vi rast och när det ringde in skulle vi gå
in till jympahallen och se på musikalen skolan har gjort :P
den var faktiskt skit bra :P
sen tränade barnen på låtar till sommarshowen :P
efter de käkade vi lunch raggmunk och fläsk :)
de är gott de ;)
sen hade vi rast igen och efter rasten hade vi
set fråga inte vad det är för jag orksr inte förklara ;)
sen slutade dom och jag och agnes stannade lite på fritids :P
kl ca kvart över två gick vi hem :P då satt ja vid datorn och så :P
så lyckad som man är lyckas man dra ner ett glas i golvet
så det går sönder och sen lyckjas jag ännu en gång
och välter ut en hel tillbringare med äppel juice :O
awww fan sur ja blev efter den där äppel juicen !!
sen kl sex drog ja till bella
vi cyklade ett tag sen drog vi ett tag till fg :P
innan "musikalartisterna" skulle byta om :P
sen kl sju var de musikal igen :P
fast för alla som ville kolla denna gången :P
sen drog ja hem och käkade och nu sitter jag
här igen och lyssnar på musik och kollar efter
wayfarers xd<33
// Emmiis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0