sol :O?

Vaknade kl typ hal 10 :P
gick upp käkade frulle :P
satt vid datorn i typ några timmar haha
sen gick jag ut för första gången
och då är de skit varmt jag blev fan
lite rädd asså haha :P
gick och hämtade den sista glassen den var skit god :P
sen kom mamma hem med en glass till men den orkade
jag inte äta då så jag åt den senare
efter glassen smaade jag bella sen drog jag till henne :P
vi gick runt och typ dog i värmen ;)
sen hoppade vi och gick till
matte, mogge,elias, oskar och andreas som var vid ica :P
sen gick jag hem och käkade grillat mummsigt :P
sen blev det att se sommarkrysset haha alexandra var typ bäst <33
sen satt jag vid datorn och sen gick jag och la mig :P
// EMMIIS<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0