Söndag (Y) (N)

Bloggade inte nått mer igår
men de hände ändå inget roligt ;)
 

Idag vet jag inte när jag vaknade :P
sen gick ja upp och såg på tv
efter typ en halvtimme högst
kom vidar och åke :)
först satt vi inne och pappa såg klart
på avatar efter de gick dom ut och åkte traktor :P
då satt ja inne och spelade sims2 skeppsbruten
på playstation 2 haha ;)
klockan halv ett gick vi och åt mat hos farmor
kyckling mummus  ;P
efter maten åkte pappa och vidar ut i skogen
och åke skjutsade ner mig till mamma :P
då kollade jag på mina omdömmen från skolan :O
den mästa va bra bara matten va lite cp
lika cp som pär som skrev de :@
kl tio i två skjutsade mamma ner mig till
fotbollsplanen till samlingen
innan vi bytte om spelade vi lite rövprick :p
sen gick vi in och bytte om :p
matchen slutade 0-0 :D
bra spelat tjejer ! :)
kl 18.00 såg jag på damlagets match
med jenkis matte och bella :P
damerna förlorade :(
vet inte med hur mycket men :P
sen åkte jag hem och har nyss käkat grillat
som jag gjort sen i fredags ;)
men det är mumsigt ju :P
ska nog gå och lägga mig efter detta inlägg :P
idag är de sönadg också de menas att de är mpndag imorn :O
fy fan men ändå vi har bara 2 skoladagar denna vecka :P
har utvecklingssamtal imorn med med cp pär!
ge mig en lycko spark va ! :P
men nu ska ja sova
GoDnAtT oCh SoV gOtT :*:*:*:*
// Emmiis <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0