StAn

Måndag igen blää fast de har varit en bra dag :P
dagen började med mentorsträff då pratade vi lite om allt möjligt
sen plockade vi skräp utanför skolan boooring!
efter skräpplockningen hade vi elevensval matte
vi jobbar med algebra och ekvationer de ä ganska svårt :P
sen hade vi franska då jobbade vi med att kunna berätta
att saker är nån annans eller hur man ska förklara ;)
de var väl inte så kul :P
efter franskan hade vi svenska vi hade vikarie så
de blev inte så mycket gjort haha ;)
sen var de lunch potatisbullar och blodpudding Mums! :P
efter lunchen hade vi idrott vi skulle springa minst ett varv
i jacobsbergsskogen (stavning) men de va inte många som gjorde :P
sen hade vi ganska lång rast :P
kl 14.00 hade jag utvecklingssamtla :O
de gick väl ganska bra men jag sa typ ingenting ja bara nickade haha :P
de var slut kl halv tre så jag drog till stan istället för att vänta till
kl fem i halv fyra :P
jag gick runt och kollade lite sen mötte jag matte och anna :P
do gick till mitt i city och jag mötte mamma en snabbis på torget :P
sen gick jag till gina och köpte ett par mörkblåa chinos :P
då va matte och anna där också sen gick vi tillsammans på stan :P
efter ett tag gick matte till tandläkaren och jag och anna kollade på lagerhaus :P
sen gick vi upp till matte fast då hade dom inte fått gå in till tandläkaren än
så vi fick vänta där tills tjugo i då fick dom äntligen komma in :P
sen väntade jag och anna utanför i typ 20 minuter :P
sen gick jag matte anna och eva lite mer på stan :P
sen åkte jag med dom och handlade fast jag och matte stannade i bilen
och spelade spel på mobilerna, roliga vi va matte :P
sen åkte vi hem :P nu sitter jag här vid datorn och
ska snart göra nått att äta :P

// Emmiis <33


:P

                                     Chinos 
                                     29 kr
                              Från gina tricot

Kommentarer
Postat av: matte :)))

hahaha vi ägde på spel :))))<3

2010-05-10 @ 20:06:42
URL: http://matteyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0