Tisdag och onsdag :P

TISDAG
Skolan började med matte gick väl bra antar ja :P
sen svenska engelska läste och skrev robinssonader
efter det lunch pasta & carbonara mumma de ;)
efter lunchen hade vi no de SÖÖÖÖG!!
sen kom pappa och hämtade mig efter skolan
vi åkte till biltema för att kolla på cykel till mig :P
vi hittade en jag ville ha :P
en svart och silvrig ;)(Y)
blir att test köra på torsdag till väse marten :D
sen träning de va riktigt kul idag :P

ONSDAG
ingen skola idag (Y)
efter som vi hade operation dagsverke :P
jag och hanna gick ut och gick med hundar :P
tog skolbussen  in till skolan på morgonen
och gick till hanna där ifrån :P
ner jag kom så gick vi typ direkt ut och frågade massa folk :P
först tog vi ut en mops jätte söt :P
sen gick vi till en gammal dam som hade en tax
vi gick en stund och lämnade ett brev åt henne
efter det gick vi ut med emilia walls hund
den var typ rädd för oss först men bara vi gick efter den och inte framför
så gick allt jätte bra :P
sen ringde en tjej som hade hund som vi inte gick ut med när vi frågade :P
så vi skyndade dit och gick ut med hunden nova :P
hon var skit rolig skills på de mästa haha
och så gick hon och bar på en grön leksak typ hela vägen xd
sen gick vi ut med frasse de var väl kul de me :P
sen började de regna så vi drog hem ett tag :P
sen gick vi ut igen och då med bellas hund viggo :P
sen gick vi en sista tyr med en svart pudel i skit dåligt och blött väder :P
sen drog vi hem och spelade lite spel innan mamma kom och hämtade mig :P
Fett bra dag asså !
//Emmiis<33

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0