Torsdag :P

Skola dagen har varit kul :P
först hade vi franska då hade vi läxförhör
som jag inte hade tränat på :O
men jag kunde några ändå
efter de hade vi so och redovisningar
det gick fakriskt bra för oss :P
efter so:n hade vi matte trååkigt !
sen lunch minestrone soppa blää :P
den enda goda minestrone soppan
är den vi fick i väse :P
efter lunchen hade vi no
då pratade vi om kraft
inte så jätte kul
sen musik då fortsatte vi att kolla
på en långfilm om mozart haha :P
den är faktiskt bra
efter skolan följde jag med terese
eftersom jag inte orkade stanna en timme
i skolan för att bussen kom´mer
fem i halv fyra och vi slutade tjugo övr två :P
nu ska jag snart skriva klart franskan :P
ska bara säga att imorn kommer de lite nya saker på bloggen :P
//Emmiis <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0