Happy birthday....

TO MEEE!
jag vet jag har inte bloggat på ett tag nu men jag har inte orkat.
aja idag fyller jag år!
kändes inte som det i början av dagen.
aja på kvällen nu kom mamma jenny sandra och vidar.
jag fick en klocka och den bästa prestenten ever men den säger jag det sita jag gör.
och så har jag fått 300 kr också (än så länge).
av gun och lars-uno och farmor.
har också fått 2 kexchoklad och ett par örhengen.
aja nu kommer den!!!!
jag fick en biljett till IDOL!
fan va najs det blir.
ahhhhh shit är helt galen typ hahahahah.
men jag har as bra plast också.
på parkett på rad tre liksom haha.
hoppas bara att ALICE är kvar i idol då!
annars blir det inte riktigt lika kul!
aja ska sova nu.
god natt
/EEmmis®♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0