Natti natti

tja tja bloggen! haha ;)
idag har jag ju varit i skolan.
på morgonen där hade kamratstödjarna
en slags utbildning i stadsbibloteket.
jag är ju kamratstödjare nu för er som inte visste.
aja där var vi till klockan ungefär halv tolv.
då åkte vi tillbaka till skolan där jag hade tre lektioner innan vi slutade.
väl hemma hängde bella med mig hem och vi gjorde pannkakstårta.
för vi är roliga haha.
efter det drog vi till alex träning (bellas bror).
där var jag till klockan sju då jag var tvungen
att åka hem för jag skulle ju till pappa idag.
där sitter jag nu ska snart gå och lägga mig.
för jag är sjuuuukt trööt idag och så ska jag ju upp klockan sex imorgon.
så god natt :D
//EEmmiss®♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0