JAO NAJS

skrev inget igår men jag blev så himla trött
efter träningen som var fett najs!

idag har jag typ varit is kolan som vanligt.
där hände inget roligt typ.
efter skolan följde jag med alva till stan
för att prova målvaktskläder till innebandyn.
sen åkte vi tåg hem typ.
käkade pommes gjorde vi också.
det va väl skit gott.
sen var jag hemma ett tag sen kom
matte och bella och knackade på mitt rums fönster.
så jag följde med dom och handlade med 50 öringar.
jag köpte inget jag la dom i en sån här barncancer bössa.
ja gud vad duktig jag är.
aja sen blev det jemi vid jympahallen.
och senkom alva också.
vi gjorde massor.
aja ska träna franska nu byebye
//EEmmiis®♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0