:O

har inte skrivt på typ hela helgen.
men jag har gjort massor och inte
haft tillgång till dator typ.
i lördags drog jag med lollo till stan.
där gick vi runt och massor.
köpte inget eller så.
det hände massor typ när vi satt på bussstationen.
men jag orkar inte skriva det här.
om ni vill veta så säger jag det hällre irl.
i går va ja ju kvar hos lollo på förmiddagen.
typ halv tre kom pappa och hämtade mig.
då drog vi och åt hos farmor.
sen drog jag ner på samlingen till matchen.
matchen gick inte så bra det blev 7-0 till skattkärr.
aja vi spelade bra i andra helvleken som vanligt.
efter matchen drog vi till pizzerian i väse och hade avslutnig av fotbollen.
det var skit najs!
det blir bäst med innebandy nu!

idag har skolan varit som vanligt bara att vi dansade med yngve också.
jag tyckte det var roligt jag.
efter skolan har jag typ inte gjort nått.
ska väl snart åka till mamma igen.

sorry att jag inte lägger upp några bilder eller
så men har typ ingen kamera och datorn är super duper seg.
och så heter man ju tråkig i efternamn så.
//EEmmis®♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0