Helgen

Ja helgen har varit sjukt bra.
i fredags hade vi konfa sådär kul.
vidar sov hos oss också.
så på lördagen var vi ute och lekte med albin och bella!
så roliga va dom.
sen gick jag hem och senare kom bella och sov hos mig.
vi spelade sims och kollade wallander.
idag har vi varit på stan vi köpte lite allt möjligt.
det blev inte så mycket men lite.
ni får se bilder snart.
balla gick hem från mig för ett tag sen.
vi har kollat på wallander och käkat glass.
snart ska jag städa hamster buren.
Det här köpte jag på stan:


high waist jeans! 
Gina tricot - 499:-



 Concealer!
H&M - 49.50:-

Ansiktsmask!
H&M - 19.50

Jag köpte en bh också men den lägger jag inte upp här!

lite bilder från helgen!



ego!


vidar galning!


Snygging där!

//eemmiis®♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0