TALANG FREDAG

Hej Hej.
skolan idag var rätt seg
fast vi hade två vikarie lektioner.
efter skoklan blevd et hem och kolla på lite hellcats.
men jag hann inte klart hela
avsnittet innan jag skulle på kör.
när jag okm hem gjorde jag inte så mycket.
och nyss har jag käkat potatisgratäng, kött och såååås!
SKIT GOTT!
har kollat lite på talnag också rätt bra!
vill ändra min design!
men jag behöver hjälp för jag fattar inte hur man ska göra!
nån som kan hjälpa mig eller vet nån som kan hjälpa mig?.

imorgon kanske jag och pappa åker på husdjursmässan.
rätt kul faktiskt.
aja nu ska jag kolla på talang igen!
kika in på belllas blogg: bbbellaaa.blogg.se
//eemmiis®♥


Kommentarer
Postat av: bella

jag vill också ändra min design .. :)

och vi måste göra det på våran också tycker jag.. :)

2011-04-08 @ 21:45:03
URL: http://bbbellaaa.blogg.se/
Postat av: svar till bella

Ja vi får fixa det nån dag!

2011-04-09 @ 11:01:05
URL: http://eemmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0