Fredag!

Idag är det fredag en dag närmare skolan blää.igår skrev jag ju inte heller nått men jag spelade först sims
och sen kom sandra vid elva och jag följde med henne till pappa
för att hon skulle tatuera sig. det blev skit fint.
 när jag kom hem så spelade jag lite mer sims.
och klockan halv sex gick jag med matte till träningen.
vi va inte så många på tråningen så vi körde mäst tävlingar och sånt.

Idag har jag också spelat sims haha.
jag ska snart till frisören och sen till stan med mamma.
i stan ska vi fixa bankkort till mig sen ska vi nog till rusta och kolla efter agillity grejer.
 och nån djur affär kanske? jag vet inte riktigt.
vi ska nog se på bio också det blir nog trassel kanske 3D jag vet inte än.
skriver kanske när jag kommer hem igen. Det blir att ha tyg skor förförsta gången iår.
ska ha chinos och då kan man inte ha annat än tyg skor.
vilken färg ska jag ta? hmm..
//eemmiis®♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0