Helgen!

Helgen har varit fett bra!
i fredags blev det sannabadet med bella skit kul!!
sen sov hon hos mig också! vi va helt galna som vanligt.

l lördags åkte jag bella och hennes bror alexander på bio.
vi såg "hur många lingon finns det i världen".
den var värkligen skit bra!
den var rolig och lite sorglig i slutet.
på kvällen typ klockan halv åtta-åtta
bestämmde vi att vi skulle slagga!
Det blev hos bella.
vi kollade på wallander och käka chokladpudding.

idag har jag varit på kalas hos min kusin.
efter det åkte vi hem och jag kollade igenom
vad jag skulle ha av kläderna jag hade beställt.
det blev en gul bikini(Y), gula capribyxor,
gröna fake convers och Gröna treggings.
sen blev jag hömtad av matte och vi åkte in på kör
i kristinehamn med den oxygen kören där.
det var kul. jag var inte så tackad tidigare idag men sen så!
´BILDER PÅ KLÄDERNA KOMMER HOPPAS JAG ;)
//eemmiis®♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0