Hemma igen

Kom nyss hem från stan igen.
först va vi ju på banken och då
fixa vi med bankkort och så.
efter det så kom jenny och vidar
 och vi skulle gå och äta men ingen
 visste vart vi skulle gå så var runt i hela stan
innan vi bestämmde oss för mc donalds.
sen gick jag och mamma på bio.
det blev trassel i 3D som jag sa förut.
till det käkade jag popcorn med sån där
krydda på jag tog en krydda med choklad smak.
den var faktiskt riktig god.
filmen var väldigt bra.
så den rekomenderas.
sen drog mamma och jag till rusta där köpte jag
två agility hinder.
och sen in på willys och handlade lite mat.
tex capri-sonnes skiit goda!
haha en plånbok köpte jag också fast i stan då.
nu ska jag snart kolla på let´s dance.
//eemmiis®♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0