Tisdag!

Ja idag är det tisdag.
skolan var grymm idag.
jag och alva hade två lektioner
eftersom att vi torkade bord i matsalen.
Visserligen är inte det så kul men bättre än lektioner i allafall.
vi hade först no med vikarie.
och sista timmen matte med vikarie.

efter skolan satt jag och spelade kort med bella och jullan.
När vi var klara med den sista omgången kollade jag på klockan!
Den var sjugosex över och bussen går fem i halv!
men då sa bella nej men klockan är bara tjugo över.
så jag tänkte att min klocka gick fel eller nått.
på vägen ut till bussen skojjade jullan om att hon hörde bussen.
men vi fattade ju att hon inte gjorde det.
Och lite innan vi kom runt hörnet av skolan så man ser om bussen har kommit.
så sa jag "Bussen står där" fast på skämt.
och så ser vi bussen.
och jullan bara " bussen står där!".
så vi fick typ springa till bussen..
och då åker den precis då!
men som tur va sa alva
som va inne i bussen åt chafören att stanna.
HAHAH det var så himla fult.
jag typ skrattade ihjäl mig!
 
inget roligare har hänt idag

En tuff bild för längesen i norge!

//eemmiis®♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0