Svar på frågestunden!

Postat av: wilma

1 din allra bästa vän?
   
Måste nog säga bella ;)
2 favorit film/bok
  
Gud finns massor favorit filmer ju!
   Avatar är grym.
   Favorit bok skulle jag nog säga nån av
   Katarina von bredows böcker.
3 ärdu singel? (a)¨
  
japp det är jag :)
4 bästa med med bloggandet/sämsta
   
Bästa är nog bara att jag får skriva lite
    tycker egentligen inte det är så spciellt kul.
    Då sämsta med det är nog att de inte är så speciellt kul.
5 vilka bloggar läser du?
  http://iiiisabelle.blogg.se/
  http://mathildahveem.devote.se/
  http://lllarsson.devote.se/
  http://onlynails.blogg.se/index.html
  http://fokis.se/

Postat av:

är du kär i någon????:)
Jag gillar någon otroligt otroligt mycket!
Jag är nästan kär helt enkelt :D'

Postat av: Joakim

1 ditt favorit resemål?
   Nån stans jag har varit eller vill åka?
   Om nånstans jag har varit så är det gotland.
   Om det är ett dröm resemål är det nog new york, hollywood
   eller nått varmt sol och bad ställe :D
  
2 om du shoppar vad brukar det bli för något?
  
Ofta små saker som nagellck och sånt.
   Men går jag på stan typ en hel dag så blir det mer kläder och sånt.
3 är du ovän med någon just nu?
  
Nej som tur är inte.
4 vad är din favorit maträtt?
  
Svår fråga finns massor ju.
   Men typ kött potatis och massor sås!
5 vad sover du i för något? (menar inte säng utan klädesplagg)
  
Haha vilken fråga :P
   Jag sover oftast i t-shirt och shorts.
6 om du vann 100000 kr vad skulle du gjort för alla pengar?
  
Garanterat shoppat ;)
   Köpt minst ett par jeffrey campbell skor!
   Men annars typ tagit med nån och åkt utomlands.
   Sparat lite också kanske.

Postat av: Systeryster (J)

-Bästa minnet någonsin? 
 
Jag vet faktiskt inte.
  Har massor bra minnen.
  Kan nog inte bara sga ett.
- Finaste låten du vet?
   
Ingen aning faktiskt. 
- Vad gör dig gladare än gladast?
   Mina kompisar och familj!
- drömjobb? (om du får vara heöt crazy, behöver inte vara relaistiskt)
   Då skulle det nog va att va typ en stor artist som typ beyoncé.
   Skulle vara riktigt grymt!
- Favoritegenskap hos dig själv? 
  
Har inga favoriter precis men jag
   är väl snäll och rolig ;)
- Drömboende? 
  
Ett ganska stort hus.
   Kanske vitt.
   Gärna vid stranden.
   öppet med stora fönster.
PÖSS!
Pöss pöss!


Postat av: Jennifer

Först vill ja ba säga..kan inte du lägga ut en video när du sjunger? (a)
De kanske jag kan göra nån gång ;)

Favvo låt?
Just nu
Norlie & KKV - Tröjan du hatar.
Är du kär i någon?
Antar att när du har läst hit ner så har du fått svar på din fråga ;)
Pinsammaste du gjort?
Vet faktiskt inte :P
Vad gör du helst på fritiden?
Är med kompisar, spelar innebandy och lite så.
Topp 3 snyggaste killarna?

1
Liam Hemsworth

2 Ashton kutcher

3 David Beckham

Vem är snyggast i din klass (måste va en kille ofc)
Sorry men måste säga ingen ;)

Postat av: Mathilda

1. Är du kär i någon just nu, isåfalll vem ? ;)
   Du vet antagligen också.
   Messa mig eller nått ska kan vi snacka om de ;)
   
2. Vad vill du bli när du blir stor ?
   
  Veterinär eller jobba på någon stor djurpark någonstans.
3. Vilket gymnasium har du sökt ?
 
Sökte smådjur på lillerud på första.
 Musik på folkuniversitetet på andra.
 Och bageri och konditori på tredje.

Några snabba frågor också:
Favorit mat ?
Kött potatis och sås.
Favorit dryck ?
Coca cola
Favorit sport ?
Innebandy såklart!
Favorit ämne ?
Idrott, musik eller slöjd tror jag.

Postat av:

bästavän?
Bella
vem kan du berätta allt för?
Dom flesta kompisarna och mina systrar.
Även fast jag inte berättar så mycket för dom;)
när började du spela innebandy?
Har gjort det så länge jag kna minnas.
Nej men jag vet inte hur gammal jag var när jag började faktiskt.
din logg är as nice ;)
Tack tack :D

Postat av: bella

favorit outfit?


This one;)
(Sorry för dålig bild)
favorit minne?
Som sagt vet inte riktigt :P
åhh jag har så dålig fantasi, kommer inte på nått mer! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0