I rampljuset!

Japp nu har man bokat ett nytt sims.
Kalla mig nörd om du så vill det.

Det var I rampljuset jag bokade.
Det kommer ut typ den 8 februari.
Men jag tror det är riktigt roligt!

Man kommer kunna blir kända artister,
trollkonstnärer, DJ:s och såna coola grejer.
Man kommer tydligen kunna göra massor grejer med andra spelare.
För de är nån slags Simport funktion så man kan va och uppträdda
hos nån annan om ni fattar vad jag menar.

Bella och jag har typ sncakat om att det hade varit coolt massor gånger.
Och nu fixar dom det.
Awesome!

See you
//eemmiis®♥

Lite najs ändå !;)

Kommentarer
Postat av: bekla

Asså det blir ju skit coolt typ, och som du skrev, vi har ju typ jämt pratat om att det skulle vara coolt om man kunde spela tillsammans, och nu snart kan vi det !! :-D

Postat av: bella

Asså det blir ju skit coolt typ, och som du skrev, vi har ju typ jämt pratat om att det skulle vara coolt om man kunde spela tillsammans, och nu snart kan vi det !! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0